Formes per col.laborar o Patrocinar - UD Torredembarra (UDT)

Col·laboradors i Patrocinadors
Modalitats d'anuncis que podeu contractar:

PATROCINI GERERAL:

El teu logo i web sortirà tot l´any publicat a la pàgina de col·laboradors i patrocinadors amb el redireccionament a la vostra web.

HORARIS I RESULTATS:

El teu logo i web sortirà tot l´any publicat a la pàgina de col·laboradors i patrocinadors. A més, el teu logo sortirà als anuncis d'Horaris i Resultats Generals del club, aquests anuncis estaran patrocinats a Facebook, arribant a més de 5000 usuaris per anunci.
El teu logo estarà enllaçat a la vostra pàgina web.

APADRINA A UN EQUIP:

El teu logo i web sortirà a la secció de l'equip que vulguis apadrinar.Tambè el teu logo sortirà al Resultat individual de l'equip amb la foto d'algun jugador de l'equip. L'anunci serà patrocinat al Facebook i arribarà a més de 5000 usuaris per anunci.

PATROCINA LES FOTOS DEL CLUB:

El teu logo i web sortirà tot l´any publicat a la pàgina de col·laboradors i patrocinadors. El teu logo estarà enllaçat a la vostra pàgina web. El teu logo sortirà a totes les fotos del club.

per a més informació: info@ud-torredembarra.cat